Siłownia dla niewymagających

Kategoria: Sport

Siłownia dla niewymagających Żeby mieć dobra formę i móc pochwalić się nią przed rodziną oraz znajomymi wcale nie trzeba przebywać godzinami na siłowni. Wielkie, bułczaste mięsnie są już passe, a poza tym nie prezentują się zbyt estetycznie. Nadmierny testosteron jak zwykle nie znajduje potwierdzenia w wyglądzie estetycznym. O wiele przyjemniej patrzy się na sylwetki tancerzy oraz innych sportowców, których dbanie o sylwetkę nie kojarzy się wyłącznie z podnoszeniem ciężarów. Ich mięśnie są solidnie zarysowane, ale zachowują także sprężystość oraz delikatność, co z pewnością bardzo podoba się kobietom. Wszelkie ćwiczenia siłowe, przeprowadzane indywidualnie lub grupowo, poprawiają jakość oraz sprężystość mięśniową. Nie chodzi o to, by od razu na wstępie rzucać się na rozległe ciężary najwyższego sortu, bo możemy tylko przeciążyć kręgosłup i nabawić się wielu chorób stawów. Lepiej zacząć od lżejszych ciężarów. Nawet te najlżejsze działają w sposób pozytywny i konsekwentny dla mięśni. Przed przystąpieniem do maszyny siłowej ważna jest rozgrzewka. Warto zacząć ją od krążenia głową i potem stopniowo, ćwiczyć kolejne partie ciała ramiona, brzuch, nogi. Po rozgrzewce gotowi jesteśmy do pracy siłowej. Przebywanie na maszynie z ciężarami można przerywać sobie co jakiś czas na ćwiczenia wykonywane przy drabinkach oraz na materacach. Przydaje się także skakanka, dzięki której poprawi się sprężystość i lekkość naszego sposobu chodzenia. Jeśli maszyna siłowa jest w danym momencie zajęta przez kogoś innego, można pobawić się hantlami. Mają one różną wagę i są na wieloosobowej siłowni niezwykle praktyczne.

Bookmark and Share
0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

Tagi: , ,